Då är man 45 vårar! 4/5 2010 hände det.:)

♥♥Så va det överstökat! 45årskalaset. Blev bara bulle och tårta men vännerna som kom verkade nöjda.

Kunde inte låta bli att fotta mina konstverk och dom blev faktiskt riktigt goda oxå :)Skryter lite mer än blygsamt va?Bullarna gick det ju sämre med. Av 2 satser blev det en påse vaniljbullar som va ok. Resten fick slängas. Jag bakar inte ofta och har kommit underfund med att jag nog måste börja göra det lite oftare. Misslyckas ju varje gång och sen drar jag mej för att göra det igen.Skärpning på bakfronten Ekman!

Som ni ser så behöver jag en bättre kamera oxå. Men gissa vad!? Jag har en bättre nu!! Tack vare min älskade son. Fick en Sony Cyber shot av honom i födelsedagspresent! Rosa liten sak i mobilstorlek ungefär. Samma färg som min mobil. Passar som handsken nu när lilla Tindra kommer till oss. Här ska fotograferas så det smäller!!:)

Visst är den fin?

Fick presentkort på Lindex av min käre broder plus en makeuprådgivning på The Body Shop i Kristianstad. Kan jag behöva. Begriper inte hur man gör för att se vacker ut med klet i ansiktet. Mascara och kajal är vad jag mäktar med. På sin höjd ögonskugga och lite puder men det ska ju smetas på rätt!! Går ju inte att måla sig ett nytt face hur som helst. Innan Augusti detta år måste 150:- utnyttjas för denna lektion i makeupteknik. Att man inte kan få vara som man är född. Har ju aldrig sett en bebis komma ut i världen ,stylad och grann. det sköter ju naturen om.Dom är ju naturligt vackra precis som moi hahahaha ;)

Nog med skryt om Molle och över till min dotter. The everlasting STAR!!♥♥♥ Hon var så duktig och BÄST på teatern. Är så stolt över henne så det gör nästan ont.Nu kom en liten tår i ögat ♥. Det var en rolig men alltför kort pjäs som handlade om en pojke som var kär men som inte vågade bjuda flickan han va kär i på disco.  En massa monster spökade i hans huvud och skrämde honom. Men då kom det 3 goda fèer(en av dom min dotter),gav honom ett hjärta som gjorde att han kunde skrämma iväg monstren och få kraft och mod att våga fråga flickan. Det var en liten söt historia med ett bra budskap. Hon har haft 2 föreställningar till plus 2 st idag 6/5 och alla är fullbokade. Hon verkar brinna för detta.Härligt tycker jag.


Fina rosor från en av mina bästa vänner :)

Som sagt en väldigt lyckad ,härlig och skön födelsedag men den va inte slut dagen efter. Kommer till mitt jobb och snubblar nästan på ett paket med en massa paket i. Där var dukar (3 löpare),3handukar ,2skålar och 5 värmeljushållare. Så fina så fina såååååå!! Mina kära arbetskamrater hade skramlat för att göra mig HAPP HAPP HAPPY!! Skulle kunna fylla 45 varje dag hahaha! ;) TACK ALLA SOM GRATTAT MIG!!Älskar er!!

Ska ta och klura ut hur min kamera funkar,ladda batteri och sånt. Man kan ju filma med den oxå! Hissar digitalkameran. Tänk vad mycket fina minnen man kan spara med hjälp av den.

Nöjer mej med detta nu. Ska kolla mail,hänga på FB och sen ska jag väl få nåt i min magge oxå.
Tjingeling alla glada!
Molle kramar om!! :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Härligt värre ju!!!=) Kram!

2010-05-06 @ 09:17:45
URL: http://silverliv.blogg.se/
Postat av: molle

Japp! Tack Sanna. Du är nästan den enda som kommenterar mina inlägg. Vet att jag har en el två läsare iallafall hehe Kram :)

2010-05-06 @ 11:16:25
URL: http://mollelife.blogg.se/
Postat av: Sanna

Det är bara för att jag vill att DU ska veta att jag följer den! =) För mig är det ju oxå viktigt att få kommentarer för man vill ju att folk ska läsa! Kram på dig! Längtar efter att få läsa nästa!

2010-05-06 @ 13:42:35
URL: http://silverliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0