Fredag igen!Long time no write :) 14/5

♥♥ Nu sitter jag här och ska försöka skriva nåt igen. Har haft fullt upp med jobb och mitt lilla barnbarn. Världens goaste!  Har inte blivit störd av att hon vaknat 2 på natten.Jag har vaknat men har kunnat somna om igen.Emelie är en jätteduktig mamma. Tindra är en mycket sprallig och pigg liten tjej. Jollrar och är med hela tiden.
Jag har matat ,bytt blöja och gosat.Får flashbacks ibland och ser mina kids när dom va i samma ålder som det lilla sockergrynet ,2,5 månad ca och 5kg tung :). Men skulle man vilja börja om igen? Någon frågade-Blir man inte sugen på en till?? Bli med barn,må pyton och va med om förlossning.....nääää.Molle har gjort sitt på den fronten !!! Visst var det  mys ,men jag tycker jag är för gammal  och dessutom är jag för bekväm. Nu kan jag låna Tindra och bara lämna över när det blir för mycket. :)
Sockergrynet har ankommit 10/5-10. Ska installera sig med mamma hos mormor,dvs moi :)Denna känsla att få hem sin dotter är obeskrivbar!! Att hon har en liten underbar tjej med sig är en bonus. Även om det blir lite rörigt ibland så är det härligt ändå.Man står liksom ut med det ,känns inte som nån uppoffring.
Nu är  det 14/5  och klockan är 22.55.Kom hem lite över 20 och var jättetrött.Har svårt att hålla mej vaken nu.Den tröttheten blev som bortblåst! Jessica gick och köpte pizza som Emelie bjöd på sen har jag matat Tindra och myst med henne.. Passar på att uppdatera mig här medan jag har tid. Jag glömmer både FB och molleblogg och ni vet ju orsaken. En liten bild till orkar jag med innan jag somnar.Det tar mer än jag trodde att vara mormor :)
Såååå helt underbart sööööt!!!!♥♥♥
Måste nog sova nu.
Mormor molle säger godnatt och hoppas kunna skriva mer imorn.....zzzzzzzzzzzzzzzzzzHALLÅ!! VAKNA!! Inte somna vid datorn.Du har en säng!. Jajajaja jag ska. Vilken självdiciplin jag har :)
Suss gott!!Vakna torrt! ;)
Kramar om!♥

Kommentarer
Postat av: Sanna

Underbart och fullständigt härligt!=) Bägge flickorna plus en extra skatt! <3

2010-05-15 @ 00:54:13
URL: http://silverliv.blogg.se/
Postat av: molle

Tack Sanna!Ja detta är bättre än att få miljonvinst på lotto. Njuter så mycket jag kan.:)

2010-05-15 @ 07:47:57
URL: http://mollelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0