Fredagkväll 7/5

Gör ett nytt försök.Började skriva men så plötsligt la datorn av :( Hade lagt in foton .Tar tid att få in dom så nu lägger jag bara in en eller två stycken .Börjar bli ganska sömnig.
Jag och Jessica har varit flitiga med att ta foto idag .Innan jag gick till jobbet
Glad över att ha ett jobb?? Jodå faktiskt är det så!! :)
Jessica passar på att ta några bilder på kissen oxå,Gutcci,Hennes blandraskatt.Norsk skogis och perser. Försökte få försäkring men tyvärr är Gutcci inte chippad vilket krävs vid tecknade av en sådan.
Så sööt!
Tar det snabbt för jag är rädd att datorn ska stängas. Pyntade idag. Det jag fick av mina kära arbetskamrater står nu vackert på vardagsrumsbordet,vilket är i starkt behov av en nedslipning,Ser smutsigt ut och jag har retat mig på det länge. Får se när det blir av.Blev iallafall nöjd med resultatet
Känns lite konstigt att vara hemma nu och inte hos min älskling men eftersom jag o jessica ska på showdance imorn på kulturhuset kl 14 så valde jag att stanna hemma. blir lättare att komma iväg och jag kan ta det lugnt. Åker dit efter föreställningen och då ska det mysas.Blir det lika kallt och blåsigt som idag lär jag behöva lite värme  Hoppas det vänder snart-
Keep on smiling :):):)
Kramiz. Molle<3

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vilka söööta arbetskamrater du har!=)

2010-05-08 @ 10:22:21
URL: http://silverliv.blogg.se/
Postat av: molle

Jaa Sanna,det är därför jag stannar där. Jobbet är inte lika inspirerande som dom :)

2010-05-10 @ 07:27:30
URL: http://mollelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0