Ännu en härlig helg! 24/4-25/4

Tillbringade som vanligt helgen hos Ola, mannen i mitt liv.Han brukar omnämnas som "min kärlek" i min status på FB
Har ju som ni vet äntligen landat i kärlekslivet o ch numera vet jag vad jag vill och vem jag vill dela mitt liv med. Allt känns bara så härligt! :)
Efter en lång dag på jobbet med massa smörgåsberedning och diskplockning mm 24/4, tog jag Pågatåget till mitt andra hem i Tyringe :). Det hade varit fint hela dagen och om jag inte jobbat,hade jag fått vara med och sitta vid Verktygsdammen  i gassande sol och bara njuta av vårsolen och se när fiskarfantasterna drog upp sina fina fiskar.
Jag fiskar inte själv men älskar att vara där och betrakta. Kolla in bilden bara här uppe. Den är från Norran 24/4.
Känner mig så lyckligt lottad! Har ett jobb,min kärlek,är mormor och har 3 härliga barn som jag älskar över allt annat här på jorden. Vad kan man mer begära? Att klaga nu känns bara fel. Naturligtvis är inte alla dagar 100% men nästintill iallafall :).
Idag ska jag kolla nyhetsmorgon, hänga på FB,blogga lite och sen blir det en sväng på stålhästen till Kvantum för att inhandla lite proviant.Magen måste ju få sitt.Blev bara grillat o potatissallad i helgen så nu längtar jag efter en nyttig grönsalladsallad eller nåt. Överväger att gå rundan innan klockan är slagen för att dra iväg till jobbet,men får se hur mycket tid det blir över.
Längtan till semestern är bautastor plus lite till.Har planer på att bo ett par veckor hos Ola,(en liten test inför framtiden);). Trivs ju som fisken i vattnet hos honom annars men det kan vara bra att se hur det känns att träffas och leva med varandra varje dag. Sen får ju framtiden utvisa hur det blir.
25/4 var en morgonrocksdag. Sov jättelänge,var uppe och skrotade en stund när det var middag på gång,duschade, sen åkte morgonrocken på igen. Käkade grillad korv o potatismos med lingon. Jättemums. Bara slappade och myste. Så ska en söndag vara tycker jag. Laddar batterierna inför den kommande arbetsveckan på det viset :)
Nu börjar ordförrådet tryta så detta får bli allt för idag.Hoppas ni har haft en lika skön helg,kanske t.o.m skönare(vilket jag betvivlar haha) än jag.Simma lugnt o va rädda om er!
Molle utgår för tillfället =)
Krama om varandra <3

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej hopp.... visst är det härligt med kärlek.. Ni får göra som jag och Robban gjorde ... vi var provbo =)..... finns ju sambo, särbo, mambo, pappbo... så vi hittade på PROVBO... det man gör innan man flyttar ihop på riktigt.. kanonbra lösning



Ha det bäst...p.s..håller med dej om cyklarna också

2010-04-28 @ 22:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0